Der Ayad, AG Josh, Poetry, دیر آید, اے جی جوش, شاعری,

 Der Ayad, AG Josh, Poetry, دیر آید, اے جی جوش, شاعری,





 حمد

جب لیتا ہوں میں نام ترا مری صبح حسیں ہو جاتی ہے

ہر سانس مہکنے لگتی ہے تابندہ جبیں ہو جاتی ہے


جب صحن چمن میں جا کر میں کھلتی کلیوں کو دیکھتا ہوں

مرے گرد و پیش کی ساری فضا فردوس بریں ہو جاتی ہے


جو مانگتا ہوں ترے در سے وہ ملنے میں اگر کچھ دیر بھی ہو

اٹھتے ہیں دعا کو ہاتھ جہاں تسکین وہیں ہو جاتی ہے


سب بگڑے کام انسانوں کے بس تیرے کرم سے بنتے ہیں

ہم آس لگا لیتے ہیں کہیں اور پوری کہیں ہو جاتی ہے


مایوس تو ہوں دنیا سے مگر تری رحمت سے مایوس نہیں

ترے ابر کرم سے اک پل میں شاداب زمیں ہو جاتی ہے


ٹھکرا دیتا ہے اک پل میں وہ کون و مکاں کی دولت کو

جب جوشؔ کسی کے دل میں لگن اللہ کی مکیں ہو جاتی ہے

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

نعت

تو مری زندگی ہے مری جان ہے

مولا ہر شے تجھ پہ قربان ہے


سارے نبیوں میں رتبہ ہے بالا ترا

اور سب سے بڑا تو ہی انسان ہے


تجھ کو پڑھ کر بسر زندگی ہم نے کی

جس کے قاری ہیں ہم تو وہ قرآن ہے


تو نے بخشش کی منزل دکھائی ہمیں

ترا ممنون ہر اک مسلمان ہے


تیرے روضے کی جالی کو جو چوم لے

اس کے سب غم مٹیں میرا ایمان ہے


سب نے مانا ہمیں تیرے در کا گدا

یہ گدائی تو مومن کی پہچان ہے


اک چٹائی پہ بیٹھا حکومت کرے

دیکھ لو یہ مدینے کا سلطان ہے


کاش نکلے مرا تیری چوکھٹ پہ دم

ایک مدت سے دل میں یہ ارمان ہے


جب محمد ﷺ کا سایہ ہے سر پر ترے

کس لیے جوشؔ پھر تو پریشاں ہے

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

جفاؤں سے تمھاری اپنی تکمیل وفا ہو گی

خرد کی ابتدا ہو گی جنوں کی انتہا ہو گی


کسی کے دل کی دنیا بھی کبھی درد آشنا ہو گی

جو میرے دل سے ابھرے گی وہی اس کی صدا ہو گی


وہ جینے بھی نہیں دیتے وہ مرنے بھی نہیں دیتے

تو پھر یہ زندگی کیسے بسر میرے خدا ہو گی


اٹھایا جام ساقی نے مرے آگے سے یہ کہہ کر

اگر تم اور پی لو گے تو محفل بے مزا ہو گی


مجھے ہر بار دھوکا دیتی ہے دھڑکن مرے دل کی

یہی ہر دم سمجھتا ہوں تری آواز پا ہو گی


مری باتوں پہ چپ رہنا مرے رونے پہ ہنس دینا

میں سمجھا یہ بھی اس کے حسن کی کوئی ادا ہو گی


جلیں گی اور بجھیں گی شمعیں ان کی بزم میں لیکن

نہ ہو گا جوشؔ جس محفل میں وہ محفل بھی کیا ہو گی


Download

Post a Comment

0 Comments